درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 12:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6304صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 مهر 1392 - 09:29
روابط عمومی‎ها نبض ادارات و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان گفت: روابط عمومی‎ها نبض و مشاور و محرم اسرار ادارات و سازمان‎ها و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند.
 
به گزارش شارا به نقل از فارس، محمدحسین منتظری صبح امروز در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران شهرستان رامیان اظهار داشت: روابط عمومی‎ها نبض و مشاور و محرم اسرار ادارات و سازمان‎ها و خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند که این دو نقش موثری را می‎توانند در ارتقاء سطح آگاهی جامعه و همچنین توسعه پایدار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی از چگونگی عملکرد ادارات حق طبیعی مردم است و این امر نیازمند تعامل دوسویه بین روابط عمومی‎های و خبرنگاران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان اضافه کرد: اطلاع‎رسانی و آگاهی‎رسانی به مردم، هدایتگری و جریان‎سازی رویدادهای فرهنگی و سیاسی و اجتماعی، پیگیری درخواست‎ها و شکایات مردمی، افکارسنجی و نظرسنجی را از اهداف مشترک رسانه‎ها و روابط‎عمومی‎ها بوده و اگر این اهداف مشترک به نحو شایسته محقق شود منجر به رضایت مردم از عملکرد دستگاه‎ها و ادارات و همچنین همراهی هر چه بیشتر آنان خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم آشنایی با مطبوعات استانی، نداشتن آرشیو مناسب از عملکرد سازمان یا اداره در روابط عمومی‎ها، عدم ارتباط مستمر خبرنگار و روابط عمومی‎ها و تغییرات مدیریتی در روابط عمومی‎ها باعث به وجود آمدن چالش بین روابط عمومی یک اداره با خبرنگاران می‎شود که شایسته است به بهترین شکل ممکن پیگیری و تعامل بیشتری بین طرفین دنبال باشد.

خبرنگاران با حضور در کلاس‎ها مجوز‎های مربوطه را دریافت کنند

منتظری در ادامه به خبرنگاران تاکید کرد: ضمن شرکت در کلاس‎های خبرنگاری و بالا بردن سطح بینش و آگاهی خود در حوزه خبر برای گرفتن مجوزهای لازم برای فعالیت خبری خود اقدام و با بروز کردن اطلاعات خود، آشنایی کامل با ساختار خبری و خبرنویسی و همچنین ارتباط نزدیک‌تر با ادارات داشته باشند و ارتباط خود را با مدیران از طریق روابط عمومی‎ها برقرار کنند.

وی از روابط عمومی ادارات خواست ضمن انتقادپذیر بودن در ایجاد خوراک خبری برای رسانه‎ها شفافیت و خلاقیت بیشتری داشته باشند و در برگزاری مصاحبه‎های خبری و مطبوعاتی با مدیران خود همت بیشتری کنند و نسبت به سنجش افکار عمومی و نظر سنجی همت گمارند.

خبرنگاران در ادارات به عنوان مشاور خبری به کار گرفته شوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد همایش روز روابط عمومی و روز خبرنگار با هدف معرفی و تشویق‎ترین‎های این دو حوزه فراموش نشود و مسئولان ادارات با یک بررسی از خبرنگاران بومی به عنوان مشاور افتخاری خبر و رسانه استفاده کنند و به روابط عمومی‎های خود توصیه کنند با شرکت در کلاس‎ها و بالا بردن سطح بینش و آگاهی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه برخورد حرفه‎تری داشته باشند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد